Hana i Piotr

Hana i Piotr

piątek, 10 czerwca 2016

Wyjaśnienie

Witajcie,
Prawdę powiedziawszy po tak długim czasie nie sądziłam, że ktokolwiek tutaj jeszcze zagląda. Moja nieobecność tutaj, brak wątku w serialu. Myliłam się. Co jakiś czas pojawiają się komentarze pod postami. Liczba wyświetleń bloga też jest spora. Zdziwiło mnie to. Szanuję Was bardzo za to. Myślę, że gdybyście nie mieli powodu jakiekolwiek to byście tutaj nie zaglądali. Ale do rzeczy. W ostatnim czasie moje życie wywróciło się kompletnie do góry nogami. Zostałam zupełnie sama. Jest ciężko, ale nie o tym miało tutaj być. Czy jeszcze coś się tutaj pojawi? Szczerze mówiąc nie wiem. Nie zastanawiałam się nad tym. Na komputerze są zaczęte posty, ale niegotowe do publikacji. Czy zostaną kiedykolwiek dokończone? Nie wiem. Naprawdę nie mam pojęcia, co zrobię z tym blogiem, historiami tutaj stworzonymi. Bardzo byłoby mi żal rozstać się z tym kawałkiem mojego życia, jakim jest ta strona, Wy- czytelnicy, ale może i na to pora? Zmiany, zmiany, zmiany, Czy kolejna? Całkiem - możliwe. Obiecuję Wam jedno. Jeśli podejmę jakąkolwiek decyzję- napiszę post. Nie usunę strony- ot tak. Tymczasem życzę Wam wszystkiego, co najlepsze. Dbajcie o siebie, o to kto Was otacza i co macie w życiu. Marzenia, uczucia i ludzie- to jest najważniejsze i taki macie ode mnie przekaz. Trzymajcie się ciepło.
Agnes

5 komentarzy:

  1. Po przeczytaniu tego w małym stopniu zrobiło mi się głupio... ale nie o tym chciałam.
    Dzięki za dodanie posta i wyjaśnienie tej nieobecności. Pamiętaj, że wierni czytelnicy zostaną choćby nie wiem co ;)
    Trzymaj się ^.^ ;))
    Pozdrawiam, D

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnes.. Trzymaj się!
    i pamiętaj, że po nocy przychodzi dzień, a po burzy spokój ;))

    Pozdrawiam
    alex.

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawde, nie usuwaj bloga! ♡ co jakiś czas na niego wchodze i czytam te cudne opowiadania choćby pojedyńcze :* :D
    Dziekuje za dodanie postu i trzymaj się! :* jesteśmy z Tobą ♡ <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje za post! :*
    Jesteśmy z Tobą! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymaj się, będzie dobrze!! :)

    OdpowiedzUsuń